Úrad verejného zdravotníctva - Hrou proti AIDS: od 7. ročníka ZŠ (z obsahu: deti skladajú puzzle mileneckej dvojice; Sexualita rečou tela – deti znázorňujú pantomímou: byť homosexuál; flirtovať; maznať sa; francúzske milovanie; bezpečnejší chránený sex; cucflek, atď).
Súčasný stav vo vzdelávaní u nás
Vzdelávacie programy akreditované Ministerstvom školstva, vedy, výskumu a športu SR:
Sociálny dialóg, rodová rovnosť a partnerstvo v Európe a vo svete
Rodová rovnosť, rodovo citlivá pedagogika
Výchova k manželstvu a rodičovstvu v práci pedagogického zamestnanca (z obsahu:sexuálny kvíz, spoznávanie sa, sexuálne deviácie, sexuálne delikty, homosexualita; roly a rolové očakávania, sebauspokojovanie)
Výchova k manželstvu a rodičovstvu a etike intímnych vzťahov (z obsahu: rod a rodovo citlivá výchova, sexualita a rodovosť; rodové stereotypy a ich prekonávanie)
Rodovo citlivá výchova
Nové trendy výchovy a vzdelávania v oblasti ľudských práv (z obsahu: rodová identita, rodová rola, rodičovstvo a stereotypy, rodina a status rodovej výchovy) .
Celoštátna stratégia ochrany a podpory ľudských práv v Slovenskej republike:
Právo na vzdelanie zahŕňa aj právo získať komplexné, presné a veku primerané informácie o ľudskej sexualite; komplexná sexuálna výchova musí venovať osobitnú pozornosť rozmanitosti (diverzite). Zabezpečiť, aby objektívne informácie ohľadom sexuálnej orientácie, rodovej identity a rodových prejavov boli súčasťou štátnych vzdelávacích programov a učebných osnov celoživotného formálneho i neformálneho vzdelávania.
Štandardy Svetovej zdravotníckej organizácie z r. 2010 – Sexuálna výchova v Európe:
0 – 4 roky: podávať informácie o počatí; o pôžitku z dotýkania sa vlastného tela a skorej masturbácii; objavovať vlastné telo a vlastné genitálie; pomôcť pozitívnym pocitom smerom k vlastnému pohlaviu a rodu; právo poznať rodovú identitu;
4 – 6 rokov: podávať informácie o vzťahu medzi rovnakým pohlavím; hovoriť o sexuálnych témach – mať komunikačné schopnosti; hovoriť o pôžitku z dotýkania vlastného tela a zo skorej masturbácie; objavovať vlastné telo a vlastné genitálie.
http://ocilkova.blog.sme.sk/c/374525/hrozi-na-slovensku-odoberanie-deti.html
Škola má pomáhať rodičom, nemá však vnucovať deťom niečo, čo si deti alebo rodičia neželajú a čo považujú za škodlivé.
Rodová ideológia je škodlivá pre deti, potvrdila to viac ako 300 členná skupina odborníkov vo svojom vyhlásení, pozri Vyjadrenie a výzva lekárov, psychológov a iných odborníkov ku vplyvu rodovej ideológie na duševné zdravie detí.
V zahraničí sú prípady, keď boli rodičia za ochranu detí pred nevhodnou sexuálnou výchovou uväznení alebo im bol zakázaný prístup do všetkých škôl v meste akoby boli devianti.
https://www.youtube.com/watch?v=Wknpl13mwT0
Čo nám hrozí... (žiadne strašenie, ale realita v EU):
Rozumný človek sa však vie poučiť z chýb iných a na Slovensku máme možnosť vyvarovať sa omylov a
tragédií, aké sa v tejto oblasti udiali v západných štátoch. Napr. vo Francúzsku Vás môžu zatknúť za logo tradičnej rodiny na oblečení alebo pri pokojných protestoch Vás brutálne rozoženú slzným plynom.
http://www.lifenews.sk/content/franc%C3%BAzsko-obvinen%C3%A9-za-brutalitu-pri-protestoch-za-rodinu
Francúzi nedostali možnosť byť proti novej legislatíve v ľudovom hlasovaní a teraz ich milióny protestujú v uliciach proti súčasnému stavu ich legislatívy.
Zabráňme u nás na Slovensku tomuto násiliu na deťoch a rodinách úspešným referendom.
Keď bude referendum úspešné, budú musieť byť v súčasnosti pripravované legislatívne zmeny namierené proti deťom a rodinám na Slovensku zastavené a bude musieť byť ponechaný v platnosti súčasný legislatívny stav na obdobie 3 rokov.
Každý volič svojím rozhodnutím ovplyvní budúci život svoj a svojich detí, ale súčasne aj životy ostatných detí a ľudí na celom Slovensku. Každý jeden hlas je nesmierne dôležitý, pretože akýkoľvek výsledok tohto hlasovania výrazne ovplyvní život obyvateľov Slovenska po 7. februári 2015, a to či už na dobre alebo na zle.
Nebuďme ľahostajní. Svojou účasťou na referende nemôže nikto nič pokaziť.
Ľudia majú právo zobrať osud svojej krajiny z rúk úradníkov do vlastných rúk.
Je paradoxom, že tí, ktorí hovoria, že referendum je zbytočné, zároveň vedú proti nemu veľkú mediálnu antikampaň a cenzúru, dokonca ešte aj vo verejnoprávnej televízii a rozhlase spojenú s opakovaným porušovaním občianskych práv a slobôd.
Je paradoxom, že tí, ktorí hovoria, že referendum je nenávistné a namierené proti homosexuálom, vedú nenávistnú antikampaň proti mnohonásobne väčšej skupine tradičných rodín s otcom, mamou a deťmi len preto, že nesúhlasia s ideologickými nezmyslami pre svoje dieťa a nechcú byť za tento nesúhlas zatváraní.
Referendum nikomu práva neberie, to priznal aj Ústavný súd, ale chráni naše deti pred ohrozeniami viditeľnými v zahraničí a už aj na Slovensku.